Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.  Rozumím Další informace

Zákaznická podpora

Reklamacím se snažíme předcházet prodejem kvalitního zboží od renomovaných výrobců. Pokud má zákazník i přesto se zakoupeným zbožím jakékoliv problémy, může se na nás kdykoli obrátit. Výrobek na prodejně přezkoušíme a v případě závady sjednáme opravu. Pokud zjistíme, že chyba byla v obsluze přístroje, zákazníkovi ochotně poradíme, jak vše uvést do provozu.

Častým problémem bývá nesprávné zapojení - v tomto případě vysvětlíme, jak dané přístroje správně propojit. Protože chápeme, že moderní elektronika může být pro některé z vás složitá, nabízíme možnost instalace přímo u zákazníka - uvedení do provozu, naladění, optimální nastavení výrobku a seznámení s obsluhou přístrojů je u této služby samozřejmostí.

Vzhledem k tomu, že software je nedílnou součástí většiny moderních přístrojů, provádíme aktualizace firmware námi prodávaných výrobků. Nezřídka se také stává, že právě poškozený software má na svědomí  různé závady přístroje. V takovém případě provádíme aktualizace/reinstalace software přímo na naší prodejně. Tím se snažíme zajistit,  aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a  zákazník nebyl nucen čekat než tento zásah provede servisní středisko výrobce přístroje.

Pokud se nám nepodaří odstranit závadu, je zboží odesláno do autorizovaného servisního střediska.

O dalším průběhu reklamace je zákazník informován telefonicky nebo přes e-mail.

Není-li uvedeno jinak, na veškeré zboží v naší nabídce je poskytována záruka 24 měsíců.