Reklamacím se snažíme předcházet prodejem kvalitního zboží od renomovaných výrobců. Pokud má zákazník i přesto se zakoupeným zbožím jakékoliv problémy, může se na nás kdykoli obrátit. Výrobek na prodejně přezkoušíme a v případě závady sjednáme opravu. Pokud zjistíme, že chyba byla v obsluze přístroje, zákazníkovi ochotně poradíme, jak vše uvést do provozu.
Častým problémem bývá nesprávné zapojení - v tomto případě vysvětlíme, jak dané přístroje správně propojit. Protože chápeme, že moderní elektronika může být pro některé z vás složitá, nabízíme možnost instalace přímo u zákazníka - uvedení do provozu, naladění, optimální nastavení výrobku a seznámení s obsluhou přístrojů je u této služby samozřejmostí.
Vzhledem k tomu, že software je nedílnou součástí většiny moderních přístrojů, provádíme aktualizace firmware námi prodávaných výrobků. Nezřídka se také stává, že právě poškozený software má na svědomí různé závady přístroje. V takovém případě provádíme aktualizace/reinstalace software přímo na naší prodejně. Tím se snažíme zajistit, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a zákazník nebyl nucen čekat než tento zásah provede servisní středisko výrobce přístroje.
Pokud se nám nepodaří odstranit závadu, je zboží odesláno do autorizovaného servisního střediska.
O dalším průběhu reklamace je zákazník informován telefonicky nebo přes e-mail.
Není-li uvedeno jinak, na veškeré zboží v naší nabídce je poskytována záruka 24 měsíců.