Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.  Rozumím Další informace

Jak reklamovat zboží

Pokud nastane situace, že některý z našich produktů nefunguje zcela správně, chceme Vám tímto návodem pomoci jak postupovat při reklamaci.

Reklamace zboží se řídí dle platných obchodních podmínek prodávajícího.

  1. Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte dodaný balík. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  2. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti neprodleně informovat naši společnost nebo přepravce (v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy):
    • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
    • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. +420 844 775 775
    • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 841 700 700.
  3. Zboží je funkční, ale nefunguje zcela podle Vašich představ. Doporučujeme kontaktovat nás na tel. +420 386 352 013, kde se pokusíme Váš problém vyřešit. Často se stává, že je na vině např. nesprávné zapojení - v tomto případě vysvětlíme, jak přístroje správně propojit.
  4. Pokud je produkt nefunkční a nepomohla ani naše telefonická konzultace, doporučujeme zboží řádně zabalit a poslat spolu s kopií dokladu o koupi do autorizovaného servisu nebo na adresu provozovatele internetového obchodu www.melodiecb.cz: Melodie Jaromír Pokorný, Husova třída 10, 370 01 České Budějovice. Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, nebude adresátem přijato.
  5. Pro pohodlné vyřízení Vaší reklamace můžete využít formulář, který si můžete stáhnout zde. V tomto formuláři prosím popište závady zboží, jakým způsobem se projevují a navrhovaný způsob vyřízení reklamace.
  6. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o přijetí reklamace (prostřednictvím e-mailu). Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: +420 386 352 013 v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.
  7. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.