Pokud nastane situace, že některý z našich produktů nefunguje zcela správně, chceme Vám tímto návodem pomoci jak postupovat při reklamaci.
Reklamace zboží se řídí dle platných obchodních podmínek prodávajícího.
- Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte dodaný balík. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti neprodleně informovat naši společnost nebo přepravce (v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy):
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. +420 844 775 775
- DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 841 700 700.
- Zboží je funkční, ale nefunguje zcela podle Vašich představ. Doporučujeme kontaktovat nás na tel. +420 386 352 013, kde se pokusíme Váš problém vyřešit. Často se stává, že je na vině např. nesprávné zapojení - v tomto případě vysvětlíme, jak přístroje správně propojit.
- Pokud je produkt nefunkční a nepomohla ani naše telefonická konzultace, doporučujeme zboží řádně zabalit a poslat spolu s kopií dokladu o koupi do autorizovaného servisu nebo na adresu provozovatele internetového obchodu www.melodiecb.cz: Melodie Jaromír Pokorný, Husova třída 10, 370 01 České Budějovice. Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, nebude adresátem přijato.
- Pro pohodlné vyřízení Vaší reklamace můžete využít formulář, který si můžete stáhnout zde. V tomto formuláři prosím popište závady zboží, jakým způsobem se projevují a navrhovaný způsob vyřízení reklamace.
- Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o přijetí reklamace (prostřednictvím e-mailu). Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: +420 386 352 013 v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.